Alovera jelinin ciltte 5 faydaları

Alovera jelinin ciltte 5 faydaları - https://www.sagliklimiyim.com/alovera-jelinin-ciltte-5-faydalari/

Günümüzde aloe-vera jeli piyasada bulunan doğal güzellik ürünüdür. Cildimiz için faydalı kılan vitamin, mineral ve liflerle doludur.





Aloe-vera bitkisinin yapraklarından kolayca elde edilebilir ve eski zamanlarda insanlar egzama, sedef hastalığı, kesik, yanıklar gibi çeşitli cilt hastalıklarını iyileştirmek için bir ilaç olarak aloevera jel kullanırlar .





Aloe vera jelinin cildinizdeki bazı faydaları:





  1. Kuru ciltler için




Bir miktar aloevera jeli alın ve birkaç damla badem yağıyla karıştırın ve yüzünüze ve nazik masaj ile uygulayın. Hızlı ve görünür sonuçlar almak için bunu yatmadan önce günlük olarak tekrarlayın.





Akne ve sivilce için





Bu var antienflamatuar özellikleri egzama, akne gibi cilt sorunu tedavi eder yardımcı olursivilce ve ayrıca lekeleri kaybolur.





Cilt yaşlanmasını önleyin





Antioksidan özelliklerinden dolayı yüzdeki kırışıklıklara ve ince çizgilere neden olan serbest radikalle savaşır. Bu nedenle düzenli aloe vera jeli uygulaması, cildin nemli kalmasını sağlayarak cildin elastikiyetini yenileyerek erken yaşlanma belirtilerini önlemeye yardımcı olur.





Güneş yanığı için





vera jelin soğutma özellikleri onu yatıştırıcı UV yanıkları ve kimyasal yanıklar için mükemmel bir merhem yapar.





5 Yağlı ciltler için





Aloe-vera jeli ayrıca cilt gözeneklerinin sıkılaştırılmasına yardımcı olur ve yaz aylarında cildinize anında mat bir görünüm verir. Böylece tonar olarak kullanılabilir.



#AkneVeSivilceIçin, #AloveraJelininCiltte5Faydaları, #CiltYaşlanmasınıÖnleyin, #GüneşYanığıIçin, #KuruCiltlerIçin, #YağlıCiltler
https://www.sagliklimiyim.com/alovera-jelinin-ciltte-5-faydalari/
Sagliklimiyim.Com

Cilt bakım rejiminizde süt kullanmanın 5 yolu

Cilt bakım rejiminizde süt kullanmanın 5 yolu - https://www.sagliklimiyim.com/cilt-bakim-rejiminizde-sut-kullanmanin-5-yolu/

Süt, ciltle ilgili çeşitli problemler için en iyi bilinen ev ilaçlarından biridir. Süt, erken yaşlanmayı önlemeye yardımcı olur, yüzdeki lekeleri giderir, yüzün daha parlak görünmesini sağlar, alerjik cilt reaksiyonunu azaltır, yaraları iyileştirir, cildi besler ve yumuşatır ve giderir Ölü cilt hücreleri. Bu yüzden bugünkü yazımda, cilt bakım rutininizde süt kullanmak için bazı püf noktaları paylaşacağım. 
DIY güzellik bakımlarınızda süt kullanmanın püf noktaları.





1. Temizleyici olarak Süt





Malzemeler: 1 çay kaşığı süt 

1 çay kaşığı bal





Prosedür: Her iki malzemeyi de iyice karıştırın ve tüm yüzünüze ve boynunuza eşit şekilde uygulayın. Şimdi yüzünüzü dairesel hareketlerle 3 ila 5 dakika boyunca nazikçe masajlayın. Yüzünüzü 5 dakika sonra ılık suyla yıkayın. Cildinizi yumuşaklaştırır, akne ve hiperpigmentasyonu önler. 
Veya 
yüzünüzü çiğ sütle temizleyin, yüzünüzdeki tüm kiri temizler





2. Exfoliant olarak süt 
Malzemeler: Süt + yulaf ezmesi





Prosedür:
Sütteki laktik asit, ölü ve kuru cildi soymak için en iyisidir. Yapıştırmak için sadece 1/2 bardak yulaf ezmesini bir kapta sütle karıştırın. Bu macunu yüzünüze veya vücudunuza sürün, 5 dakika dinlendirin ve durulayın.





3. Yüz Maskesi: 
Malzemeler: Süt + Badem





Prosedür: Gece boyunca 5-6 badem suya veya sütte bekletin. Ertesi sabah soyun ve bir çay kaşığı sütle ince hamur haline getirmek için ezin. Bu macunu yüzünüze veya boyun bölgenize uygulayın, kurumasını bekleyin ve ardından ılık suyla durulayın. 
Bu maske lekelerden, ince çizgilerden, koyu renkli halkalardan, yaşlılık lekelerindenkurtulmaya yardımcı olur ve ayrıca cildi aydınlatmaya yardımcı olur .





4. Toner olarak süt: 
İçindekiler: Süt + Salatalık suyu





Prosedür: Milk, cildinizi nemlendiren doğal lipitlere sahiptir ve salatalık suyu cildinizi sıkılaştırmaya yardımcı olur. Salatalık suyunu süte karıştırın ve yüzünüze uygulayın. 15 dakika beklettikten sonra durulayın ve cildinizi parlatın.





5. Nemlendirici olarak
süt Süt, kuru ciltler için iyi bir nemlendiricidir. Kurumasını bekleyin ve ardından soğuk suyla yıkayın. Ya da 
duştan önce vücudunuza süt ile masaj yapın.





Süt banyosu, kış aylarında pürüzsüz ve yumuşak bir cilt elde etmenin en kolay yoludur. Bunun için banyo suyunuza 1 veya 2 bardak süt ekleyin.



#CiltBakımRejiminizdeSütKullanmanın5Yolu
https://www.sagliklimiyim.com/cilt-bakim-rejiminizde-sut-kullanmanin-5-yolu/
Sagliklimiyim.Com

Tırnak bakımı için ev ilaçları

Tırnak bakımı için ev ilaçları - https://www.sagliklimiyim.com/tirnak-bakimi-icin-ev-ilaclari/

Her kız güzel, güçlü ve parlak tırnaklar ister. Ancak hızlı yaşam nedeniyle onları doğru şekilde umursamıyoruz, işte bazı tırnak bakımı ipuçları.





1. Parlak hale getirmek için tırnaklarınızı haftada bir kez yıkayıcı kullanın.





2. Güçlü tırnaklar için tırnaklarınıza zeytinyağı ile masaj yapın.





3. Besleyici tırnak etlerini ve tırnakları yıkamak için banyodan sonra tırnaklara Vazelin sürün.





4. Yumuşak tırnaklar için bal ve zeytinyağlı macun 5 dakika çivi üzerine uygulayın, sonra soğuk suyla yıkayın. En iyi sonuçlar için bu ipucunu haftada üç kez tekrarlayın.





5. Kuru ve kırılgan tırnaklar için yatmadan önce beş dakika boyunca E vitamini yağı veya badem yağı ile hafifçe masaj yapın. Göze çarpan değişiklik için bu çözümü her gün takip edin.





6. Anlık parlak tırnaklar için tırnaklarınızı diş macunu ve yumuşak diş fırçası ile temizleyin ve ardından bebek yağı ile masaj yapın.





7. Daha parlak ve beyaz tırnaklar için tırnaklarınızı 10 dakika limon suyuna batırın veya çırpılmış limonları ovalayın.





8. Daha güçlü ve sağlıklı tırnaklar için bir çorba kaşığı tuzu ılık suda eritin. Birkaç damla zeytinyağı ekleyin ve bir çorba kaşığı limon suyunu ekleyin. Tırnaklarınızı 15 dakika boyunca bu solüsyonda bekletin, ılık suyla kuru masaj yaparak badem yağıyla durulayın. En iyi sonuçlar için bu ipucunu haftada iki kez tekrarlayın.





9. 5 ila 10 dakika çivilerinizi ılık hardal yağıyla ıslatın, sonra dolaşımını sağlamak için bu ucun tırnak etlerine beslenmesini ve tırnaklarınızı güçlendirmesini sağlamak için her birini yavaşça ve yavaşça ovalayın.





10. Tırnaklarınızı güçlendirmek ve beyazlatmak ve daha hızlı büyütmek için tırnaklarınızı 10 dakika ılık süt ile ıslatın. 
Tüm bu uçların yanı sıra tırnaklarınızı ve tırnak etlerinizi nemli tutmak için bol miktarda su için.



#TırnakBakımıIçinEvIlaçları
https://www.sagliklimiyim.com/tirnak-bakimi-icin-ev-ilaclari/
Sagliklimiyim.Com

Ruh sağlığınızı artırmak için en iyi 5 ipucu

Ruh sağlığınızı artırmak için en iyi 5 ipucu - https://www.sagliklimiyim.com/ruh-sagliginizi-artirmak-icin-en-iyi-5-ipucu/

Akıl sağlığımız hayatımızda büyük rol oynar. Zihinsel olarak sağlıklı bir kişi hayata dair olumlu bir bakış açısına sahiptir ve yaşamının her bir bölümünden hoşlanır. Zihinsel sağlığı olan bir kişi tedirgin ve stresli bir yaşam sürerken, zihinsel bozukluklara neden olan endişe, depresyon, disleksi yaşar.





Yaşam biçimimizde küçük değişiklikler yaparak bu zihinsel sorunlardan kaçınabiliriz. Bu yazıda zihinsel sağlığımız için gerekli olan 5 temel ve küçük alışkanlığı paylaşacağım.





1. Meditasyon veya nefes egzersizi









Fiziksel egzersizler gibi zihinsel egzersizler de zihinlerimizi şartlandırmak için gereklidir. Günlük 5-10 dakikalık nefes egzersizi stres ve kaygıdan kaçınmak için çok yararlıdır.





2. Doğayla biraz zaman geçirin









Çiçekler, kuşlar, gökyüzü ve yeşil çevremiz bizi her zaman mutlu eder. Dışarıda 15 ila 20 dakika geçirmeyi deneyin ve doğayı hissedin. Stresli yaşamımız için harika bir anlık ruh hali artırıcı terapidir.





3. Sağlıklı beslenme









Yeşil sebzeler, meyveler ve kuruyemişler içsel, fiziksel ve zihinsel olarak sağlıklı olmamızı sağlar. Omega-3 çoklu doymamış yağ asitleri içeren yiyecekler beyin hücrelerimiz için çok önemlidir. Fındıkta, balıkta ve keten tohumlarında bulunur. Bu yüzden doğru yiyecekleri yemek, beynimizin beslenmesi ve zihinsel sağlığı için gereklidir.





4. Okuma









Okuma zihinsel sağlığımız için iyi bir alışkanlıktır. Beyin hücrelerimizi besler ve hafızayı geliştirmeye yardımcı olur. Günlük okumalar bize odaklanmamızı ve stresten kaçınmamızı sağlıyor. Motivasyon kitapları zihinsel gelişim için çok faydalıdır.





Uyku









Ruh sağlığımız için 6-8 saat arası iyi bir uyku çok zorunludur. İyi uyku beyni dinlendirir, beyin hücrelerini onarır ve büyümelerine yardımcı olur. Uyku, stres, endişe, depresyon vb. Durumlardan kaçınarak zihnimizi gençleştirir ve zihinsel sağlığımızı iyileştirir.



#DoğaylaBirazZamanGeçirin, #MeditasyonVeyaNefesEgzersizi, #Okuma, #RuhSağlığınızıArtırmakIçinEnIyi5Ipucu, #SağlıklıBeslenme, #Uyku
https://www.sagliklimiyim.com/ruh-sagliginizi-artirmak-icin-en-iyi-5-ipucu/
Sagliklimiyim.Com